Neem contact op

Je kunt dit formulier gebruiken om contact op te nemen.

 

Toernooiveld 100
Nijmegen, 6525 EC
Nederland

+31651807581

Klachtenregeling

Ben je ontevreden over mij? 

Heb je vragen of opmerkingen over mijn diensten? Ben je ontevreden? Laat het me alsjeblieft weten. Ik ga graag met je in gesprek en wil er samen met je uitkomen.

 

Het kan zijn dat je - ondanks een gesprek -  ontevreden blijft. Of dat je het gesprek liever wilt doen met een onafhankelijk persoon er bij. 

Dan kun je hier contact opnemen met de klachten-functionaris. Deze is volkomen onafhankelijk en ondersteunt je bij het indienen en de verdere afhandeling van je klacht.

 

Nog niet tevreden met de uitkomst?

Ben je het niet eens met de uitkomst van de klachtafhandeling dan kun je de zaak voorleggen aan de geschillencommissie.

Deze commissie onderzoekt en beoordeelt je klacht waarbij beide partijen worden gehoord. De hulpverlener moet zich houden aan de uitkomst van deze geschilprocedure.

Ook als je niet tot overeenstemming komt over een eventuele schadeclaim, kun je de geschillencommissie vragen om een bindend oordeel.

Informatie over de geschillencommissie (wanneer en waar je hier de klacht kunt indienen en de manier waarop dat moet gebeuren) vindt je in het eerder genoemde afsluitbericht.

 

Wat zijn de kosten?

Aan het inschakelen van de klachtenfunctionaris zijn voor jou géén kosten verbonden. 

Schakel je zelf een bemiddelaar of adviseur in, dan betaal je uiteraard wel zelf de kosten.

Als je besluit om alsnog naar de geschillencommissie te gaan, betaal je eenmalig een bedrag aan administratiekosten van € 52,50.

 

Andere mogelijkheden

Er zijn nog andere mogelijkheden om werk te maken van je klacht of om daarbij ondersteuning te krijgen.

De klachtenfunctionaris kan je daarover informatie geven. Je kunt ook navraag doen bij de 

 

Patiëntenfederatie Nederland 

Churchilllaan 11, 3527 GV Utrecht

030 297 0303

 

Of:

 

Landelijk Meldpunt Zorg: 

Uitsluitend via internet: www.zorgklacht.nl

 

 

Ik ben aangesloten bij een landelijke klachten- en geschillenregeling. Deze klachten- en geschillenregeling is opgesteld door P3NL (Federatie van psychologen, psychotherapeuten en pedagogen) in samenwerking met de beroepsvereniging voor psychologen; het NIP en is gericht op de geestelijke gezondheidszorg.